SEKOLAH KEBANGSAAN PADANG KOTA

SEKOLAH KEBANGSAAN PADANG KOTA, 01000 KANGAR, PERLIS.
Tel/Faks: 049767034
E-mel:skpdgkota@gmail.com

Tuesday, June 16, 2009

MAJLIS PERSARAAN PN. MAZNAH BT. LONG, GPK PENTADBIRAN


29 Mei 2009 - Majlis Persaraan Pn. Hajah Maznah bt Long, GPK Pentadbiran SK Padang Kota telah diadakan di Dewan Sri Kota, SK Padang Kota. Majlis yang penuh sejarah dan bermakna ini turut

dihadiri oleh guru-guru yang sempat berkhidmat bersama beliau di SK Padang Kota seperti Pn. Hjh Khadijah bt Hussain (bekas GPK Pentadbiran), Pn. Ku Safiah bt Ku Chin (bekas GPK Kokurikulum), dan En. Helmi bin Husin yang sekarang memegang jawatan Guru Besar di SK Ujong Batu.





Pn. Maznah sedang diarak pulang oleh guru-guru dan murid.







Pada sebelah malamnya diadakan jamuan makan malam bersama ahli-ahli Jawatankuasa PIBG dan guru-guru SK Padang Kota di Hotel Putra Palace. Dalam ucapan akhir beliau mengucapkan berbanyak terima kasih kepada semua pihak terutama semua guru yang banyak membantu dan memberi sokongan kepada beliau sewaktu bertugas di SKPK. dan memohon berbanyak kemaafan sekiranya ada sebarang kesilapan yang dilakukan oleh beliau sepanjang menjalankan bertugas sebagai GPK Pentadbiran. Beliau juga menasihati guru yang sedang berkhidmat agar sentiasa mengambil berat tentang anak didik dan berkhidmat dengan penuh dedikasi dan sentiasa mengamalkan budaya "Muridku Tanggungjawabku".

Ucapan Selamat Bersara dari semua guru, staf serta murid-murid SKPK. Puan Maznah, Jasamu Sentiasa Dikenang.

1 comment:

  1. Selamat bersara Kak Nah, jasa cikgu hanya Allah SWT sahaja yang mampu membalasnya

    ReplyDelete